بهتر است اسم اين "بر باد رفته!" را "پری بلنده غربی" نام گذاري كنيم و به دوستان هم پياله وی كه هميشه به عنوان نماد آزادی از اين جوجه اردك زشت یاد می کنند، تبريك گوییم که بالاخره روح پری بلنده دربار شاهنشاهي بعد از 35 سال دوباره به دست سرویس‌های اطلاعاتی غربی ظهور نموده است.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ اين روزها مسيح علي نژاد كه بايد او را پری بلنده جديد بدانيم، چنان روسپی‌گری را آزادانه مي داند كه از آن به عنوان عشق پاك و صادقانه نام برده و در شبکه های های اجتماعی به آنرا مایه افتخار معرفی می کند.  بهتر است اسم اين "بر باد رفته!" را "پری بلنده غربی" نام گذاري كنيم و به دوستان هم پياله وی كه هميشه به عنوان نماد آزادی، از اين جوجه اردك زشت یاد می کنند، تبريك گوییم که بالاخره روح پری بلنده دربار شاهنشاهي بعد از 35 سال دوباره به دست سرویس‌های اطلاعاتی غربی ظهور نموده است.

براستي پري بلنده كه بود:

سکینه قاسمی مشهور به «پری بلنده» از اوباش مشهور در ساقط کردن دولت مصدق بود که پس از انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 در ایران، در 21 تیر 1358 به اتهام فساد فی‌الارض، اعدام شد.

وی از جمله افراد فعال ـ سلطنت طلب‌های چاقوکش، اراذل و اوباش ـ در کودتا، که در بسیج توده‌های نا‌آگاه مردم علیه دکتر محمد مصدق نقش مهمی داشت.

متاسفانه اطلاعات زیادی از زندگی او وجود ندارد ولی از عومل سرکوب رژیم شاهنشاهی بود که به همراه شعبان جعفری مشهور به شعبان بی‌مخ در در بازگرداندن «محمد رضا پهلوی» به قدرت و ساقط کردن دولت مصدق به خوبی ایفای نقش کرد. همچنین وی یکی از مشهور‌ترین زنان اوباش تهران بود که باندهای گسترده‌ای در اغفال دختران روستایی و به کار گیری آنان در خانه‌های فساد خود داشت.
و زنی شاه‌دوست و دیکتاتورطلب بود که باند مافیایی فحشا و فساد را در طول ده‌ها سال رهبری می‌کرد. پری بلنده چندین خانه فساد در محلهٔ بدنام تهران «شهر نو» و منازل متعددی در سایر نقاط تهران داشت و از طریق تهیه کردن مواد مخدر و دخترکان کم سن و سال برای محافل مقامات دولتی و دربار ستمشاهی، سر و سری هم با رجال به هم زده و به قول معروف دارای تیغ برنده‌ای بود!

سکینه قاسمی؛ زنان و دختران زیادی را به فساد و گمراهی کشاند، بخصوص دختران روستایی که از سواد کمتری برخوردار بودند. عوامل باند پری بلنده؛ زنان و دختران روستایی را می‌ربودند و یا اغفال می‌کردند و به «شهر نو» منتقل می‌کردند.
ری بلنده چندین خانهٔ فساد در محلهٔ بدنام تهران «شهر نو» و منازل متعددی در سایر نقاط تهران داشت پری از طریق تهیه کردن مواد مخدر و دخترکان کم سن و سال برای محافل آنچنانی مقامات دولتی و دربار ستمشاهی، سر و سری هم با رجال به هم زده و به قول معروف دارای تیغ برنده‌ای بود!

عوامل باند پری بلنده؛ زنان و دختران روستایی را می‌ربودند و یا اغفال می‌کردند و به «شهر نو» منتقل می‌کردند. یکبار هم چند دختر دانش آموز را شبانه از طریق پشت بام یکی از خانه‌های شهر نو به محل فساد تهران قاچاق کرده بودند که ماجرای آن در سال ۱۳۵۵ به صفحات جراید کشانیده شد.

بازی روزگار اما چنان بود که «پری بلنده» که نقش مهمی در سرنگون کردن دولت محمد مصدق ایران داشت، پس از دو دهه از وقوع کودتای 28 مرداد و با وقوع انقلاب اسلامی، به حکم قاضی شرع انقلاب،به جرم فساد فی الارض اعدام شد.


 

اما پری بلنده امروز(مسیح علی نژاد)...
معصومه علی‌نژاد قمی معروف به مسیح علی‌نژاد وی که در حال حاضر ساکن انگلستان می‌باشد؛ از عوامل سرویس جاسوسی انگلستان بوده و ارتباط نزدیکی نیز با گروهک تروریبستی منافقین و سلطنت‌طلبان دارد.

«معصومه علی‌نژاد قمی» معروف به «مسیح علی‌نژاد» درسال ۱۳۵۵ در «قمی‌کلا»ی بابل متولد شد.برنگاری را از سال ۱۳۷۸ با روزنامه‌ی «همبستگی» آغاز کرد و بعد از آن خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «ایلنا» در مجلس ششم بود که به دلیل بی احترامی به قوانین و سرقت اسناد اداری محرمانه، از مجلس هفتم اخراج شد. از او در روزنامه‌های «شرق»، «بهار»، «وقایع اتفاقیه»، «هم‌میهن» نیز نوشته‌هایی منتشر شده است. وی در آخر به روزنامه «اعتماد ملی» ارگان رسمی حزب یکی از سران فتنه پیوست و در سیاه نمایی از اوضاع کشور و اهانت به مردم و رئیس جمهور قانونی کشور کم نگذاشت و قابل ذکر است که در همین روزنامه، مردم را به دلفین‌های گرسنه و رئیس جمهور را به مربی تربیت دلفین‌ها تشبیه کرد، که برای ربودن لقمه‌ای غذا از دست مربی، صدا از خودشان در می‌آورند و حرکات دلفریب نمایشی انجام می‌دهند. اما فردی به نام پویان که ظاهراً خیلی به وی علاقه نشان می‌داده برای علی‌نژاد شعری سروده و او را مسیح خطاب کرده است.


علی‌نژاد در دوران فعالیت مطبوعاتی خود همواره جنجال آفرین بود به طوری که همسرش به شدت با کارهای او مخالفت میکرد و زمانی که اختلاف آنها شدت گرفت از وی جدا شد. علی نژاد بعد از وقایع سال 88 به همراه پسرش از ایران خارج شد.در تابستان ۱۳۸۸، علی‌نژاد مدتی را در ایالات متحده‌ آمریکا به سر برد و تلاش کرد با باراک اوباما مصاحبه کند، ولی با وجودی که ویزای آمریکای وی به منظور مصاحبه با باراک اوباما به او داده شده بود، و با توجه به اینکه او در طول این سال‌ها خدمات شایان توجهی به ....... آمریکاییش کرده بود، ولی تا زمان پایان مهلت ویزایش، موافقت دولت آمریکا با درخواست مصاحبه نهایی نشد و علی‌نژاد دست از پا درازتر به انگلستان بازگشت. در رابطه با روسپی‌گری هاي اين جوجه اردك يكي از موارد اتفاق افتاده را باز گو مي كنيم.

يکی از دوستان و نزدیکان مسیح علی نژاد اظهار داشت:دوشنبه شب خانم علی نژاد به دلیل مصرف مواد روانگردان حال مساعدی نداشت حدود ساعت ۱۱ شب اقدام به کشف لباس و برهنه شدن در یکی از خیابان های لندن کرده که در این هنگام هم توسط سه نفر از شروران آن منطقه در همان خیابان مورد تجاوز قرار گرفته است.گفتنی است وی در زمان حضور خود در ایران هم به دلیل فساد اخلاقی از حضور در صحن مجلس به عنوان خبرنگار محروم شده بود.

اما اصل ماجرا:

«آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» نام کمپینی است که در هفته های گذشته در رسانه‌های مختلف حاشیه های را به همراه داشته است .صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی صهیونیستی فیس بوک که با حمایت اکثر شبکه‌های ماهواره‌ای معاند به یکی از خبر های داغ رسانه ها تبدیل شده است

کمپین فیسبوکی ضداخلاقی و ضددینی “آزادی‌های یواشکی زنان در ایران” که توسط مصی (مسیح) علی‌نژاد ضدانقلاب لندن‌نشین اداره می‌شود، در روزهای گذشته به طور غیرمعمولی مورد استقبال بسیاری از رسانه‌های بیگانه مانند بی‌بی‌سی، رادیوفردا، صدای آمریکا، دویچه وله، سی‌ان‌ان و... و برخی روزنامه‌های مطرح غربی مانند لوموند، اشپیگل، گاردین، نیویورک تایمز، واشینگتن پست و... قرار گرفته است.

خال بايد دانست كه مسيح علي نژاد فراخوان کشف حجاب در اماکن عمومی‌ را در قالب پروژه «آزادی‌های یواشکی» در فیسبوک عملیاتی کرد و با فریب مردم از آن ها خواست تا تصاویر بدون حجاب در اماکن عمومی‌ از خود تهیه نمایند و در این صفحه فیس بوک قرار دهند.این ماجرا اما آنگونه که اپوزیسیون خارج از کشور سناریوی آن را طراحی کرده بودند پیش نرفت.

اما ماجرا از چه قرار است؟
برای فراخوان و تبلیغ کمپین ضدارزشی آزادی های یواشکی، مسیح علی نژاد در برنامه "روی خط" شبکه صدای امریکا حاضر شد تا از این طریق طرح یادشده را تبلیغ و فراخوان عمومی خود را تکرار کند.

علی نژاد در معرفی این صفحه اعلام کرد که تمامی تصاویر موجود در این صفحه فیسبوکی را با اجازه بانوان صاحب عکس منتشر کرده است و تمامی افراد، خودشان با رضایت کامل عکس هایشان را برای مشارکت در کمپین ارسال نموده اند.

درست چند دقیقه بعد از ادعای علی نژاد، خانمی با شبکه صدای آمریکا تماس گرفت و اعلام کرد که عکس خصوصی او را "بدون اجازه" از صفحه شخصی اش سرقت کرده و در آن صفحه فیسبوکی به عنوان عکس ارسالی مخاطبان منتشر کرده اند.

 

مصی (مسیح) علی‌نژاد دارای فساد اخلاقی بسیا بالایی می باشد، به گونه‌ای که چندی پیش در صفحه فیسبوک خود تصویر رابطه جنسی خود با دوست‌پسر خود با نام "کامبیز فروهر” را برای عموم منتشر کرد و به گفته برخی از نزدیکانش دارای سابقه رابطه با چندین مردم دیگر نیز است.اين فساد تا آنجا رواج پيدا نمود كه يامين پور هم پا به ميدان گذاشته و از عصمت دختر و زن ايراني دفاع نموده ولي مسيح علي نژاد فساد را زينت كار خود قرار داده و در جواب:
علي نژاد اين جوجه اردك زشت فاسد در جوابيه اي در پاسخ به مطلب یامین پور داد و در آن اشاره کرد که به روابط نامشروع متعدد خود افتخار هم می‌کند: «بله آقای یامین پور! من هنوز هم می‌بالم به رابطه‌ام که شفاف است و آگاهانه و سرشار از احترام متقابل.....در شرع شما اگر رابطه‌ی ناب دو انسان، ناپاک است و نامشروع، بله معلوم است که به این عشقِ ممنوع می بالم». علی‌نژاد البته پیش از این هم این عقیده خود را اینطور بیان کرده بود که: «به همین که آنها رابطه نامشروع و عشق نامشروع نامیده‌اند باید بالید!»
پس از اعتراف علی‌نژاد به افتخار به «فحشا» وحید یامین پور در پاسخی که به جوابیه‌ی وی منتشر کرد در صفحه پلاس خود نوشته است که:

سرکار خانم علی نژاد
دیدم که جوابیه ای طولانی و احساسی برایم نوشته ای و گفته ای : «بله آقای یامین پور! من هنوز هم می بالم به رابطه ام که شفاف است و آگاهانه و سرشار از احترام متقابل.» و گفته اید: «در شرع شما اگر رابطه ی ناب دو انسان، ناپاک است و نامشروع، بله معلوم است که به این عشقِ ممنوع می بالم». قبلاً هم گفته بودید: «به همین که آنها رابطه نامشروع و عشق نامشروع نامیده اند باید بالید!»


شما به رابطه ی خود خارج از عرف ایرانی و اسلامی می بالید و به آن اقرار و اعتراف دارید. مهم نیست شما این کار را چه می نامید. اگر شفاف و آگاهانه نبود اسمش فحشا نبود اسمش تجاوز به عنف بود و آنوقت حکم دیگری داشت.


من حقوق دان هستم و در منطق قانون مجازات اسلامی با شما سخن می گویم. جایی که شما زندگی می کنید روابط نامشروع معنایی ندارد و صرفاً RAPE مورد نکوهش و تعقیب است. ولی من یک مسلمانم و در قرآن آمده «ولا تقربوا الزنا إنه كان فاحشة وساء سبيلا»؛ تو برای روابط نامشروع اسم های رمانتیک گذاشته ای و به آن افتخار میکنی و آنرا سرشار از احترام متقابل می نامی؛ این ماهیت ماجرا را تغییر نمی دهد؛ خداوند کار تو را «فاحشه» نامیده و تو را از آن برحذر داشته و تو را به منحصر کردن عشق در خانواده توصیه کرده. بنابراین من به تو اتهام عجیبی وارد نکرده ام صرفاً معنای دینی رفتاری را ذکر کرده ام که تو خود به آن اعتراف کرده ای و حتی به آن افتخار میکنی.


اما درباره ی کمپینی که راه انداخته ای... دختران پاک این سرزمین به هر دلیلی ممکن است از حجاب اجباری خوششان نیاید. این برای من یک تاسف است ولی تاسف بالاتر من این است که به کمپینی بپیوندند که یک فاحشه رهبر آنست. این یعنی بی حجابی و فحشا در همسایگی هم و این خیلی تاسف برانگیزتر است. چرا که به هیچ وجه معتقد نیستم بدحجابی و یا بی حجابی مساوی و مساوق با فاحشگی است. ولی پیوستن آنها به تو این معنای تاسف بار را تولید میکند. برای همین کاش آدم دیگری مدعی چنین دعوت سازمان یافته ای بود.

اما درباره ی اینکه تو را «پری بلنده» ی امروز ایران می دانم به خاطر رفتار سازماندهی شده ایست که علیه ساختار هنجاری و کهن الگوهای عفیفانه و سرشار از حیای کشورت آغاز کرده ای. اگر پری بلنده علیه دولت ملی دکتر مصدق کودتا کرد تو هم علیه مرزهای کهن فرهنگی سرزمینت کودتا کرده ای و دخترانی را که تا کنون شرف و زیبایی شان را در مستوری و پرهیز از هرزگی می دیدند به پرده دری و زیبایی فروشی دعوت می کنی:

حال بايد امتداد راه زن بدكاري دربار پهلوي را در امتداد مسيح علي نژاد دانست كه اين را ه قبلا توسط افرادي همچون پري بلنده و اشرف چهار چشم و ديگران براي دربار و غربيها رفته اند و در آخر جزءاسم ننگي براي خودشان در تاريخ نگذاشته اند./

كاري از محسن برآسود