در سال های گذشته موسسه رسانه ای سفیر فیلم در زمان دولت دهم با انتشار مستند “کدام انحراف” سعی در اثبات انحراف داشته که علیرغم ایرادات متعدد محتوایی و عدم سندیت مطالب مورد بحث، این مستند در زمان دولت دهم بدون هیچ اشکالی اکران شده است.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از میدان ۷۲، بعد از ساخت مستند “من روحانی هستم” توسط گروه رسانه ای شفق و اکران آن توسط سفیر فیلم، موجی از انتقادها علیه این مستند شکل گرفت. به گونه ای که بعضی از مسئولین کشوری هم در حمایت از رئیس جمهور به سازندگان این مستند حمله کرده و آنها را به دروغ گویی متهم کردند. این در حالیست که این مستند نه تنها به دنبال تخریب چهره رییس جمهور نیست، بلکه درصدد است از ایشان تصویری منطقی و واقعی ارایه کند. البته اگرهم فرض را بر این گذاشته که این مستند به دنبال انتقاد از رییس جمهور است، این گونه جوسازی و تهمت پراکنی علیه یک منتقدین از رییس جمهور صحیح نیست.

بیش از این هم بسیاری از سخنرانی ها و کرسی های آزاداندیشی که به جهت نقد توافقنامه ژنو راه اندازی شد بود، لغو شده و روزنامه های منتقد دولت هم بسته شدند. گویا مشی فعلی دولت در مواجهه با منتقدینش به همین صورت ادامه پیدا خواهد کرد.

همچنین با مقایسه انتقاد پذیری دولت فعلی و دولت گذشته به روشنی متوجه خواهیم شد که دولت یازدهم با وجود شعار انتقاد پذیری هنوز هم در این مساله از دولت گذشته عقب تر است.

در سال های گذشته موسسه رسانه ای سفیر فیلم در زمان دولت دهم با انتشار مستند “کدام انحراف” سعی در اثبات انحراف داشته که علیرغم ایرادات متعدد محتوایی و عدم سندیت مطالب مورد بحث، این مستند در زمان دولت دهم بدون هیچ اشکالی اکران شده است. همچنین نه تنها رییس جمهور بلکه هیچ کدام از مسئولین دولتی واکنشی علیه این مستند انتقادی از دکتر احمدی نژاد نشان نداده و این مستند بدون هیچ مانعی به فروش رسمی در کشور رسید.

در همین رابطه یکی از کاربران شبکه اجتماعی گوگل پلاس در آخرین پست خود نوشت:《شاید به یاد نداشته باشید، اواخر عمر دولت قبل بود، سال ۹۱، مستندی به نام “کدام انحراف” از محصولات سفیر فیلم ساخته و توزیع شد، مستندی که چه از نامگذاری و چه ازمحتوا بسیار بسیار جدی تر، کار شده تر و تند و تیز تر بی پروا بر دولت قبل تاخته بود و در یک کلام در پی اثبات انحراف دولتمردان قبلی بود! نوع برخورد دولت قبل با این مستند، در قیاس با برخورد دولت تدبیر و امید با مستندی که بدون حتی یک خط جانبداری و یا سخن غیر مستند تنها در پی ارایه تصویر کامل تری از رییس جمهور است، بسیار حایز اهمیت است.نه به یاد دارم و نه حتی در جستجو هایم به حتی یک هزارم این واکنش دولت یازدهم از سوی دولت قبل دست پیدا نکردم ای کاش قدردان فضای باز نقد دولت قبل بودیم. و ای کاش دوستان مستند ساز این بار بهتر افراد مختلف را بشناسند!》