شما حاضر نیستیم حتی یک ثانیه از این 8 سال پر افتخار را استثناء کنیم، این پایمردی یاران احمدی نژاد شدیدا غیض ائتلاف عمارپندارها و فتنه گران را موجب شده است، پاسخ ما این است که اگر سر توبه و بازگشت از خطاهایتان ندارید، همان به که این غیض گلویتان را بفشارد.

حجت الاسلام مسعود شفیعی کیا در سایت دولت بهار نوشت:

 تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی حاوی مقاطعی درخشان "نظیر 8 سال دفاع مقدس" است. خناسان و یا ستون پنجم دشمن همواره خواسته اند این افتخارات ملی و انقلابی را با تنگ نظری هایی خدشه دار کنند. یکی از این تنگ نظریها جعل عبارت "2 + 6 سال دفاع مقدس" توسط نهضت آزادی است. جعل این عنوان برای دفاع مقدس با این هدف انجام شد تا اینگونه وانمود شود که فقط 2 سال اول دفاع مقدس یعنی تا فتح خرمشهر درست بوده و مابقی آن انحراف و جنگ طلبی بوده است .البته اعضای نهضت آزادی هیچگاه توضیح ندادند که چرا در همان دوسال اول جنگ که برای آن تقدس قائلند نیز از حضور در جبهه ها خودداری کرده اند.

8 سال کارو تلاش و مجاهدت « دکتر احمدی نژاد » پس از فترت انقلابی گری در نظام یکی از برجسته ترین مقاطع تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است. این مقطع درخشان از تاریخ انقلاب اسلامی نیز با تلاش 3 جریان سیاسی برای تحریف و سیاه نمایی مواجه شد که شرح آن در ادامه می آید:

1- حامیان هاشمی رفسنجانی و منتسبان به دولت مدعی اصلاحات سرسوزن خیری برای این 8 سال قائل نیستند و سراسر آن را خرابی و رکود می دانند. متأسفانه بعد از موج انحرافی هراسی سال های اخیر که منجر به حذف حامیان دولت از انتخابات مجلس نهم و در ادامه انتخابات ریاست جمهوری شد، ورود خاموش پیروان این طیف با تابلوی اصولگرایی به مجلس به عمیق تر شدن چالش مجلس با دولت کریمه ی احمدی نژاد شد، به صورتی که کمتر نطقی در صحن مجلس شنیده شد که در آن از تعطیلی تولید و بحرانی بودن اوضاع سخنی به میان نیامده باشد. متاسفانه حلقه های نفوذی این طیف در صدا و سیما پژواک این صدای غیر منصفانه شدند و در نتیجه چیزی جز سیاهنمایی در گزارشات و بخش های خبری و نشست های به اصلاح کارشانسانه صداوسیما ندیدیم .

این درحالی است که رهبر انقلاب در آخرین دیدار خود با دولت دهم، فرمودند :
« بسیارى از این مطالبى که گفته میشود، دوستان اینها را نمیدانند؛ مى‌بینیم گاهى اوقات اطلاعات کافى و وافى ندارند - هم عموم مردم مطلع شوند و بدانند؛ اگرچه برخى از کارها جلوى چشم است. البته مخالفین و کسانى که بى‌اطلاعند - بعضى از دستگاه‌هاى رسانه‌اىِ خارجىِ مغرض، و گاهى بعضى در داخل - برخى از چیزهائى را که جلوى چشم هم هست، انکار میکنند. یعنى کارى انجام گرفته، جلوى چشم است، همه مى‌بینند، منعکس شده، این را دوست دارند انکار کنند. کارى به این نداریم که حالا بعضى‌ها ممکن است نگاه خوشبینانه‌اى یا دوستانه‌اى یا منصفانه‌اى نداشته باشند؛ بالاخره در فضاى عمومى کشور باید اینها گفته شود و ثبت شود؛ اینها بسیار مهم است.»

2- دسته ی دیگر افرادی هستند که بعضاً در دولت نهم حضور داشتند و توفیق مشارکت در دولت دهم را نیافتند، این عده در ادامه مغرورانه خود را جایگاه ولایت نشاندند و شعار انحراف دولت دهم را سر دادند. خود عمار پندارها که با ارتزاق از بیت المال گشت ضد انحراف برپا کرده بودند با پیروی از روش گروهک نهضت آزادی این بار از "8 منهای 2" یا "8 منهای 4" سخن گفتند. از نظر این عده دکتر احمدی نژاد در این 2 سال یا 4 سال به بزرگترین خطر از صدر اسلام تاکنون تبدیل شده بود!

3- دسته ی دیگری که منصف تر بودند علی رغم تاکید رهبری یک اتفاق مبهم و در عین حال حساس در اردیبهشت 90 را ملاک قرار دادند و گفتند احمدی نژاد در این 2 سال دست روی دست گذاشت و به تعبیری کودکانه گفتند که رئیس جمهور لج کرد! این عده مدعی بودند که احمدی نژاد نمی خواهد با گرانی برخورد کند.

نکته قابل توجه اینکه رهبر معظم انقلاب هیچ گاه حتی یک ثانیه از 8 سال خدمتگزاری دکتر احمدی نژاد را استثناء نکرده اند.
اگر چه رهبری در دیدار هفته دولت سال 91 هم تأکید کردند که « در دولت های نهم و دهم ارزش ها و شعارهای انقلاب کاملاً برجسته شده » و در دیدار خداحافظی با دولت نیز که جنبه جمع بندی 8 سال گذشته را داشت، همین مضمون را تکرار کردند، با این وجود از عملکرد و مواضع این جماعت خشک مغز و به خود مشغول پیداست که معتقدند اتفاقات این 2 سال یا این 4 سال اخیر از چشم رهبر انقلاب پنهان مانده است!

امام راحل درباره هشت سال دفاع مقدس فرمودند : «خوشا به حال کسانیکه تا لحظه ی آخر ذره ای تردید نکردند.‌» حامیان دکتر احمدی نژاد اکنون پس از 8 سال نبرد بی امان و نابرابر با اصحاب زر و زور و تزویر از اینکه حتی برای یک لحظه به حقانیت رئیس جمهور شجاع و عدالتخواه تردید نکرده اند مسرور و خوشحال اند. ما حاضر نیستیم حتی یک ثانیه از این 8 سال پر افتخار را استثناء کنیم، این پایمردی یاران احمدی نژاد شدیدا غیض ائتلاف عمارپندارها و فتنه گران را موجب شده است، پاسخ ما این است که اگر سر توبه و بازگشت از خطاهایتان ندارید، همان به که این غیض گلویتان را بفشارد.

سخن اخیر حضرت آقا درباره دولت دکتر احمدی نژاد  فاصله ی براندازان دولت احمدی نژاد از ولایت  را بیش از پیش نمایانگر کرد:

« هشت سال کار کردید، تلاش کردید، کارهاى خوبى انجام گرفت، تحمل زحمات کار شبانه‌روزى را شماها نشان دادید؛ یعنى دیده شد، احساس شد، همه فهمیدند که رئیس جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ى دوره‌هاى دیگر بود و هست؛ این نقطه‌ى برجسته‌اى است که نباید این را نادیده گرفت. همه‌ى کسانى که میخواهند درباره‌ى دولتها، درباره‌ى کابینه‌ها، درباره‌ى رؤساى جمهور قضاوت کنند - چه پیش خودشان، چه در منظر عموم - و نظرى بدهند، خوب است به این نکته هم توجه کنند: حجم کار بالا و تلاش خستگى‌ناپذیر و اعراض از آسایشها و آسودگى‌ها و امتیازاتى که معمولاً مسئولان کشورها در دنیا دارند؛ استراحت میکنند، تفریح میروند، امتیاز میگیرند؛ اینها را نخواستن، ندیدن، طلب نکردن، امتیاز بزرگى است که این دولت بحمدالله از این امتیاز برخوردار بود. یک نکته‌ى دیگر هم که در مورد این دولت در طول این هشت سال مورد نظرم بود و بارها هم به آن اشاره کردم، این است که این دولت بحمدالله توانست شعارهاى انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند و آنها را در جامعه مطرح کند.»