عضو شوراي مركزي جبهه پيروان خط امام و رهبري از پيوستن "حجت‌الاسلام پورمحمدي" به ائتلاف سه گانه "باهنر"، "آل‌اسحاق" و "متكي" خبر داد.

محسن كوهكن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره برنامه‌هاي انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: سه کاندیدای جبهه پیروان بعد از معرفی به عموم مردم جلسات مرتبی را با یکدیگر برگزار می‌کنند و "حجت‌الاسلام پورمحمدی" نيز به آنها اضافه شده است و تعاملی چهارنفره را تشكيل داده‌اند.
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری از تشكيل ستادي جهت پيگيري كارهاي ائتلاف 4 نفره خبر داد و گفت: ستادی تشکیل شده است که کارهای این ائتلاف چهارنفره را پیش می‌برد و جبهه پیروان نیز سازوکاری را برای همراهی و نظارت بر موضع‌گیری‌های این کاندیداها پیش‌بینی کرده است.
وی تصريح كرد: جبهه پيروان در سازوكار خود 4 نفر را كه سه نفر آن مرد و يك نفر خانم است، مسئول پيگيري و رصد كردن مواضع و سخنراني‌هاي اين كانديداها كرده است تا در صورت لزوم به آنان مشورت و يا تذكر بدهد.

دبيركل جامعه نمايندگان ادوار با بيان اينكه در مقطع فعلي اعضاي ائتلاف جبهه پيروان خط امام و رهبري گفتمان خود را مطرح مي‌كنند، افزود: جامعتين را صالح مي‌دانيم و بعد از روشن‌تر شدن فضا، انعكاس چگونگي بازخورد مواضع اعضاي اين ائتلاف در نظرسنجي‌ها و مطابق منشور اصولگرايي براساس نظر جامعيتن كانديداي نهايي انتخاب خواهد شد.

كوهكن خاطر نشان كرد: تلاش داريم تا در انتخابات به وحدت رويه برسيم و يا اينكه تعداد كانديداها از دو نفر بيشتر نشود.