به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ملک سلمان پادشاه 79 ساله عربستان سرانجام از اجداد خود رونمایی کرد! ملک سلمان که به دلیل آلزایمر فقط می‌تواند چند دقیقه بر روی موضوعی تمرکز عقلی کند، طی اظهاراتی، اجداد خود را یهودی خواند.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ ملک سلمان اگرچه که گاهی اسم خود را نیز از یاد می‌برد اما، بعضی اوقات واقعیات خوبی را نیز به خاطر می‌آورد این واقعیت که خود و اجدادش آن‌قدر در خدمت منافع یهودیان بوده‌اند که حالا دیگر جزوی از آنها شده‌اند.
پادشاه فرتوت عربستان طی یک سخنرانی و هنگام برشمردن شاهان سعودی از آغاز تشکیل این کشور نفتی تاکنون، بعد از خواندن نام‌ «ملک عبدالله»‌ گفت: « خداوند پادشاهان یهودی قبل از من را بیامرزد»
انتشار فیلم این اظهارات، در فضای مجازی مایه تمسخر شده و بسیاری از کاربران تاکید کرده‌اند که چنین شخص فرتوتی که از تمام صحبت‌هایش هیچ موضوع مفیدی درک نمی‌شود، چگونه می‌تواند برای کشورش تصمیم بگیرد؟ نتیجه روی کار آمدن چنین پادشاهی همین می‌شود که تصمیم حمله به یک کشور مستقل را می‌گیرد و فرمان کشتار زنان و کودکان را صادر می‌کند. پادشاه عربستان پیش از این و در دیدار با یک هیئت رسمی لیبی و در حالی که چند سال از کشته شدن معمر قذافی به دست انقلابیون لیبی می‌گذرد گفته بود « سلام مرا به برادرم معمر القذافی برسانید.» این مسئله عربستان را به چنان مخمصه‌ای انداخت که در توجیه آن مجبور شدند بگویند که سلمان با این کلام قصد انتقال یک پیام سیاسی را داشته است!!(+)

"Our President, analytical news site"