اینکه بعد از سالها بیت مرحوم منتظری اقدام به انتشار فایل صوتی از او در مورد اعدام های دهه ۶۰ می کند محل سوال است، و جالب تر اینکه بیت این مرحوم قصد داشت فایل صوتی دیگری این بار با اظهارات سایر مسئولان ارشد نظام در مورد اعدام های این دهه منتشر کند که با حکم به موقع قوه قضائیه، هزینه برای انتشار سریالی فایل های صوتی مرحوم منتظری بالا رفت و پروژه شکست خورد.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ درباره تقارن حضور حجت الاسلام رئیسی در انتخابات با این پروژه چند نکته گفتنی است:

۱- شخص روحانی قطعا در صورت ورود آقای رئیسی به صحنه انتخابات، ثقل تحرکاتش را بر روی اعدام های دهه ۶۰ و حضور موثر ایشان در قوه قضائیه خواهد گذاشت. اگر چه برخی از موثرین اعدام های دهه ۶۰ در دولت حضور دارند، ولی مهمرین فرد حاضر در کابینه روحانی که میان اعضای اصلی تیم محاکه و اعدام منافقین(سازمان مجاهدین خلق) بوده، شیخ مصطفی پورمحمدی است که در هیاهوی انتخابات، قطعا سینه او پر است از کدهای دقیقی که شاید به نفع دولت به کار گرفته شود. مصطفی پورمحمدی جانفدای روحانی خواهد بود، تایید آن هم در ماجرای حقوق های نجومی نمود پیدا کرد که در ردای “مدافع تمام قد دولت” به میدان آمد.

۲- در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، پای یک استثنا و اتفاق عجیب در میان بود و برای اولین بار ۳۰۰۰ نفر از اعضای خانواده اعدامی های دهه ۶۰ و دیگر وابستگان آنها در پای صندوق رای در تهران حضور پیدا کردند. شبکه ای که با فراخوان استراتژیک و غیر رسمی دولت برای رای دادن یکپارچه به “لیست امید” به خط شده بودند، می توانند دوباره این تجربه را برای انتخابات ریاست جمهوری امتحان کنند.

۳_علاوه بر حضور و فراخوان شبکه منافقین در پای صندوق رای، باید به قدرت مانور آنها در شبکه های اجتماعی خصوصا حضور در برخی از پروژه های هزینه آفرین بر ضد کشور اشاره کرد. شبکه در هم تنیده توئیتری “منافقین” با خط دهی اکانت تابلو دار “آ د” توانسته تا به حال کمپین های نسبتا مطلوبی را بر ضدایران ناوبری و هدایت کند. جدای از قدرت خرابکاری منافقین در فضای مجازی، توان عملیاتی آنها در فضای حقیقی (اسید پاشی های اصفهان!) را نباید دست کم گرفت.(+)

لينک کوتاه مطلب: https://miniurl.ir/TvFjL