نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه خود آقای خاتمی دوست دارد به عرصه سیاسی برگردد یا نه یا نه، بله دوست دارد به صحنه سیاسی کشور برگردد اما باید گذشته خود را جبران کند.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ محمد رضا باهنر نائیب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خاتمی باید موضع اش را با فتنه مشخص کند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تحرکات اخیر آقای خاتمی آیا ایشان قصد بازگشت به عرصه سیاسی را دارند و آیا امکان این بازگشت وجود دارد اظهار داشت: اینکه خود آقای خاتمی دوست دارد به عرصه سیاسی برگردد یا نه ، بله دوست دارد به صحنه سیاسی کشور برگردد اما باید گذشته خود را جبران کند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: آقای خاتمی مسائلی را در گذشته با سکوت اش و با روش هایش به وجود آورد و باید تکلیف اش را با فتنه و سران فتنه روشن کند و بعد از آن باید فکری شود که آیا آقای خاتمی می تواند برگردد یا نه.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که خط تفرقه بین اصولگرایان از سوی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: آنها تلاش می کنند میان اصولگرایان تفرقه ایجاد کنند اما ما نیز باید تلاش کنیم از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم.

منبع: افکار نیوز

"Our President, analytical news site"