در راستای پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا، با هدف هم‌افزایی در شبکه‌های اجتماعی وبلاگی با نام جنبش letter4u «نامه‌ای برای تو» آغاز به کار کرد.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛در راستای پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا، با هدف هم‌افزایی در شبکه‌های اجتماعی وبلاگی با نام جنبش letter4u «نامه‌ای برای تو» آغاز به کار کرد.
به گزارش بولتن، همان‌طور که اطلاع دارید، نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی (بخوانید همه جوانان دنیا) منتشر شد و حتی صرف انتشار این نامه توسط تعداد نسبتاً محدودی سایت و اکانت شبکه‌های اجتماعی، بازتاب گسترده‌ای بین خبرگزاری‌ها و رسانه‌های بین المللی به‌همراه داشت.

این نامه و موجی که مستقیماً توسط رهبر عزیزمان ایجاد شده است، فرصت استثنایی و بی‌نظیری است تا ما به‌عنوان سربازان این جبهه فرهنگی به تکلیف خود جهت صدور اسلام و انقلاب اسلامی به سراسر دنیا و بیداری اذهان جوانان سایر کشورها عمل کنیم و همان طور که پدران و مادرانمان در ایجاد انقلاب اسلامی ایران نقش ایفا کردند، ما هم در ایجاد انقلاب جهانی که در محدوده ذهن و فکر افراد رخ خواهد داد، به وظیفه خود عمل کنیم.
شاید شما هم جزو کسانی باشید که به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی و... تسلط ندارید اما قصد دارید در این جنبش بزرگ، حضور داشته باشید و سهم خود را از این سفره اخروی بردارید؛ اگر این طور است، راهکارهایی را به شما پیشنهاد می‌کنم.
اما قبل از شروع توضیحات اصلی، نکته‌ای ضروری را باید در ذهنتان در هر لحظه به یاد داشته باشید:
وظیفه اصلی ما در این مورد، رساندن یک پیام به گوش جوانان سراسر جهان است: "شخصی برای تو، پیامی نوشته است"! این اصلی‌ترین پیامی است که باید به گوش مخاطبین خارجی این نامه برسد؛ در واقع اصل نامه، در مراحل بعد قرار دارد و مرحله اول وظیفه ما، رساندن این خبر که «خبری وجود دارد» است؛ در مراحل بعد، باید روی جزئیات این «خبر» کار کرد که ان‌شاءالله بعد از اجرای مرحله اول کار، در مورد ادامه جریان سازی‌ها هم راهکارهایی را پیشنهاد خواهم کرد. پس در حال حاضر، همه توان خود را معطوف به همین مسئله می‌کنیم.
در ادامه، با توجه به اینکه شما در چه شبکه اجتماعی فعالیت دارید، راهکارهایی مربوط به حوزه حضور شما ارائه می‌شود.

سپس توضیحاتی درباره نحوه فعالیت در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی در آن آمده است:
1:
جنبش letter4u چیست؟
2:
راهکارها برای کاربران عادی شبکه های اجتماعی مختلف(حتی بدون آشنایی به زبان های خارجه):
- اگر کاربر اینستاگرام هستید
- اگر کاربر گوگل پلاس هستید
- اگر کاربر فیسبوک هستید
- اگر کاربر توئیتر هستید
3:
راهکارها برای کاربران با توانایی های خاص هنری و محتوایی(گرافیست، تدوینگر و...)
- اگر با زبان های خارجه آشنایی دارید
- اگر قادر به طراحی پوستر و محصولات گرافیکی هستید
4:
- سوالات متداولی که در انتشار موج با آن مواجه می شوید
5:
آگاهی از خطراتی که جنبش را تهدید می کند
آماده باش
رها کنید این جنازه را
فریب حیله دشمن را نخواهیم خورد

فیس‌بوکی‌ها
letter4u-facebook

اولین کاری که پیشنهاد می کنم، لایک و حمایت از پیج هایی هست که در قسمت فیسبوکیها لینک آنها قرار داده شده است. در این مرحله، لایک کردن کامنت های همسو و همه مطالب این صفحات جهت ضریب دادن به این مطالب و داغ شدن مطلب پیشنهاد می شود.

فیس‌بوکی‌ها:
http://fb.com/www.khamenei.ir
http://fb.com/letter4youth

در مرحله بعد، پست هایی که در همین پیج های بالا قرار داده شده را بازنشر (ReShare) کنید.
کار دیگری که می توانید انجام دهید، مراجعه به لینک هایی است که در قسمت صفحات پربیننده فیسبوک برای شما جمع آوری کرده ام. بعد از مراجعه به این صفحات، در قسمت کامنتها، (خصوصاً پستهای اخیر آن صفحه) با کامنت کردن مطالبی که در بخش پستهای فیسبوکی قرار داده ام، یا تصاویری که در همان بخش وجود دارد و همچنین قرار دادن لینک هایی که در همین گروه وجود دارد، به بیشتر دیده شدن مطالب کمک کنید.
صفحات پربیننده(با کلیک بر هر یک از اسامی، وارد صفحه مربوطه شوید):

سیاستمداران امریکایی و اروپایی
barack obama
mitt romney
sarah palin
arnold
george w bush
queen rania
billclinton
nicolas sarkozy
john mccain
Joe Biden

دانشگاه ها:
Harvard University
Yale University
Stanford University
Louisiana State University
University of Michigan
Ohio State University
University of Florida
Massachusetts Institute
University of Texas
University of Alabama
Texas A&M University

دیگر صفحات:
facebook for every phone

*بد نیست درباره کارهایی که بهتر است انجام نشود(!) هم پیشنهادم را بخوانید:
سعی کنید در پیج افراد غیرسیاسی مثل بازیگرها و ورزشکاران، کامنت باران نکنید و پیج این افراد را به هم نریزید؛ چون قبل از هر چیز به هم زدن محیط خصوصی این افراد است؛ بنابراین فقط درصورتی اقدام به کامنت دهی(هشتگ و پیام های کوتاه) کنید که قبل از شما، افراد زیادی این کار را نکرده باشند.
اما در مورد افراد سیاسی، صفحات این افراد بیش از آن که جنبه خصوصی داشته باشد، به عنوان یک منبع خبری مطرح است؛ در نتیجه تعدد کامنت، موجب ایجاد مزاحمت برای آنها نخواهد شد.
اگر در صفحه اروپایی ها می خواهید کامنت بگذارید، کلمات و هشتگ های موجود در هر یک از سطرهای زیر را استفاده کنید(هر یک از سطرهای زیر و یا هر دو را می توانید در بخش کامنت های این سایت ها کپی و پیست کنید) ::
letter4u if you`re looking for the truth#
Message of ayatollah Seyyed Ali Khamenei, Leader of The Islamic Republic of Iran To the Youth in Europe and North America
To the Youth in Europe and North AmericaMessage of ayatollah Seyyed Ali Khamenei

اینستاگرامی‌ها
letter4u-instagram

اولین کاری که پیشنهاد می کنم، لایک و حمایت از پیج هایی هست که در قسمت اینستاگرامیها لینک آنها قرار داده شده است. در این مرحله، لایک کردن همه مطالب این صفحات جهت ضریب دادن به این مطالب و داغ شدن مطلب پیشنهاد می شود.

اینستاگرامیها:
http://instagram.com/letter4you
http://instagram.com/khamenei_ir
http://instagram.com/khamenei_quote
http://instagram.com/khamenei_video
در مرحله بعد، پست هایی که در این پیج ها و همچنین بخش تصاویر جنبش قرار داده شده را بازنشر (ReShare) کنید.
در این مرحله، برای نشر این تصاویر، متنهایی لازم است قرار دهید که می توانید از هشتگ های زیر برای مطالبی که خودتان در صفحه تان نشر میدهید استفاده کنید:
#letter4u
#paris
#european
#canada
#uk
#argentine
#england
#brazil
#germany
کار دیگری که می توانید انجام دهید، مراجعه به لینک هایی است که در قسمت صفحات پربیننده اینستا برای شما جمع آوری کرده ام. بعد از مراجعه به این صفحات، در قسمت کامنتها، (خصوصاً پستهای اخیر آن صفحه) با کامنت کردن مطالبی که در پایان همین مطلب قرار داده ام به بیشتر دیده شدن مطالب کمک کنید.

صفحات پربیننده اینستاگرام instagram (برای کامنت گذاری #letter4u ) :
barack obama
http://instagram.com/ofa_fl
http://instagram.com/ofa_nv
http://instagram.com/ofa_ia
http://instagram.com/ofa_mi
http://instagram.com/Georgewbush
http://instagram.com/rangers/
http://instagram.com/laurawbush
http://instagram.com/jebbush
http://instagram.com/thebushcenter
http://instagram.com/reuters
کار دیگری که می توانید در اینستاگرام انجام دهید، سرچ کردن اسامی مختلف به زبان انگلیسی و کامنت گذاری هشتگ مربوط به جنبش یعنی #letter4uدر زیر یکی از پست های هر شخص است. با این کار، هر یک از جوانان کشورهای مختلف را به صورت مستقیم از نامه ی رهبر معظم انقلاب، مطلع خواهید کرد.(اسامی مثل : Michael - albert - harry - patrick - james - george - philip - joe- jack - robin - leo - colin - roben - roy - alex -louis - daniel - antony - benjamin ... را سرچ کنید و در صفحاتی که برای شما معرفی می شود، کامنت بگذارید.)
اگر در صفحه اروپایی ها می خواهید کامنت بگذارید، کلمات و هشتگ های موجود در هر یک از سطرهای زیر را استفاده کنید(هر یک از سطرهای زیر و یا هر دو را می توانید در بخش کامنت های این سایت ها کپی و پیست کنید) ::

#letter4u
letter4u if you`re looking for the truth#
Message of ayatollah Seyyed Ali Khamenei, Leader of The Islamic Republic of Iran To the Youth in Europe and North America
To the Youth in Europe and North AmericaMessage of ayatollah Seyyed Ali Khamenei

گوگل پلاسیها
letter4u-GooglePlus


در مرحله اول مطالب صفحات زیر را لایک و در حلقه های خود و بصورت عمومی ریشیر کنید (کامنت گذاشتن کلمه هشتگ #letter4u و سایر کلماتی که در انتهای همین مطلب قرار داده شده، در پست های این صفحات بسیار مهم است) دلیل تاکید این است که با این کار مطالب این صفحات داغ شده و بصورت اتوماتیک توسط پلاس برای بخش زیادی از کاربران ارسال می شود:
G+ En: plus.google.com/u/0/105315004235712674580
Fa: plus.google.com/u/0/100979543863804030648
Ar: plus.google.com/u/0/110546903640320283880

در مرحله ی دوم به صفحات زیر مراجعه کرده و تمام یا بخشی از پیام انگلیسی رهبری را در کامنت ها قرار دهید (قرار دادن تگ #letter4uو لینک صفحات رهبری را فراموش نکنید). متن انگلیسی پیام رهبری را می توانید در اینجا مشاهده کنید.
Barack Obama
FRANCE 24
Ministère des Affaires
The White House
TEDx
Bernie Sanders
Jerry Brown
Mitt Romney
Gavin Newsom
UNICEF
David Cameron
Newt Gingrich
Mariano Rajoy Brey
Alfredo Pérez Rubalcaba
The U.S. Army
U.S. Department of State
Rick Snyder
Nancy Pelosi
Nick Clegg
Ed Miliband
Mauricio Macri
Liberal Democrats
World Bank
Amnesty International USA
Julia Gillard
Marta Lucia Ramirez
Nicolas Sarkozy
Петро Порошенко
Johns Hopkins University
Shaykh-ul-Islam Dr. Muhammad

اگر در صفحه اروپایی ها می خواهید کامنت بگذارید، کلمات و هشتگ های موجود در هر یک از سطرهای زیر را استفاده کنید(هر یک از سطرهای زیر و یا هر دو را می توانید در بخش کامنت های این سایت ها کپی و پیست کنید) ::

#letter4u
letter4u if you`re looking for the truth#
Message of ayatollah Seyyed Ali Khamenei, Leader of The Islamic Republic of Iran To the Youth in Europe and North America
To the Youth in Europe and North AmericaMessage of ayatollah Seyyed Ali Khamenei

تویتری‌ها


کاربران توئیتر همان طور که احتمالا خودشان هم به خوبی می دانند، بهترین کاری که می توان انجام داد این است که در کنار انتشار گسترده ی محتوای تولید شده همراه با هشتگ #letter4u ، پست های موجود در صفحات زیر را لایک (Favorite) و ریتوییت (Retweet)کنند تا این مطلب "ترند" شده و در صفحات دیگر کاربران دنیا نمایش داده شود.

Twitter English acc: twitter.com/khamenei_ir
Farsi acc: twitter.com/khamenei_irFa
Arabic acc: twitter.com/khamenei_irAr
Spanish acc: twitter.com/Khamenei_es

راهکارهای ویژه گرافیست‌ها
طبق اطلاع رسانی های قبل، در این بخش راهکارهایی را با توجه به تخصص و توانایی شما در اختیارتان قرار می دهیم:
کسانی که به طراحی پوستر و گرافیک مسلط هستند ( کار با فتوشاپ، ایلاستریتور و...)
در قسمت هشتگ ها# بخش هایی از نامه ی رهبر معظم انقلاب را برای انتشار تقسیم بندی کرده ایم؛ با مراجعه به این بخش، می توانید هر یک از چندین نوشته ای که از بین جملات نامه رهبر معظم انقلاب، گزینش شده اند را انتخاب کرده و با استفاده از هر یک از این موارد، پوسترهای متنوعی را تهیه کنید و همچنین پس از آپلود تصاویر تولیدی تان در یک هاست(علاوه بر انتشار در اینستاگرام و..)، لینک آن را برای ما (در بخش نظرات و یا از طریق ایمیل) ارسال کنید تا محتوای تولیدی شما برای همه کاربران سایر شبکه اجتماعی هم قابل استفاده باشد.

راهکارهای ویژه مترجم ها

طبق اطلاع رسانی های قبل، در این بخش راهکارهایی را با توجه به تخصص و توانایی شما در اختیارتان قرار می دهیم:
کسانی که به زبان های خارجه مسلط هستند (اعم از انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، هلندی و...):
در مرحله اول می توانید تصاویر ویدئویی کوتاهی از خودتان (مثلاً با مدت 15 ثانیه) ضبط کنید و در این ویدئوهای کوتاه، جملات کلیدی نامه ی امام خامنه ای را به زبانی که تسلط دارید، بیان کنید. (توجه داشته باشید که لحن شما می بایست صمیمانه، بی تکلف و با صدایی رسا و واضح باشد. چنان چه جهت نگاه شما، به سمت دوربین باشد، اثر گذاری این پیام، به مراتب بیشتر خواهد بود؛ چرا که در این حالت، بیننده، خود را مخاطب مستقیم کلام شما خواهد دید)
در مرحله دوم لازم است ترجمه نامه که قبلاً تهیه شده است را به زبان های مختلف منتشر کرده و در دسترس سایر کاربرانی که به زبان تسلط ندارند قرار دهید(برای این کار، بهتر است جملات فارسی مربوط به هر قطعه عبارت را در کنار آن قرار دهید تا انتشاردهنده ی آن، نسبت به محتوای مربوطه، آگاهی بهتری داشته و بتواند هدفمندتر این کار را انجام دهد.
در مرحله سوم، مصادیق موضوعات مورد چالشی که در نامه رهبری به آن اشاره شده است را باید شناسایی کرده و نشر دهید. چه به صورت مقاله و محتوای متنی، یا ضبط ویدئو (مشابه مورد شماره 1) و یا ترجمه تولیدات تصویری (در موضوعاتی مثل هلوکاست، نژادپرستی، استعمارگری، جنگ جهانی، تبعیض های مذهبی و نژادی و... ، تناقضات آزادی بیان در غرب و...) (محتوای این بخش تدریجاً در بلاگ قرار داده خواهد شد ان شاءالله)
در مرحله چهارم، با جستجوی عبارت "letter of ayatollah khamenei to youth" در گوگل و نظر گذاشتن در 50 سایت اول و پربازدید (نظرات به شکل: در سایت های فارسی، بازنشر کنید و در سایت های غیرفارسی نظرگذاشتن با تاکید بر: منطقی و آزاداندیشانه بودن مباحث نامه، بسط و تکرار سوالات نامه، اصرار بر عدم داوری مخاطب در مورد هر ادعایی، پیش از آنکه خود مستقیم به مطالعه قرآن و اسلام بپردازد.)
همچنین به منظور ارسال پیام مقام معظم رهبری، توصیه شده است تا متن پیام را به سایر اعضای شبکه های اجتماعی ارسال کنیم، برای این منظور می توان اسامی مختلف خارجی را از صفحه اول نرم افزار تلگرام جستجو و این پیام را یه ایشان ارسال نمود که به همین منظور فهرستی از اسامی پر کاربرد تهیه و پیشنهاد گردیده است:

ایالات متحده امریکا
پسر: ویلیام(William)، یعقوب(Jacob)، مایکل(Michael)، دانیل(Daniel)، یوسف(Joseph)، جایدن(Jayden)، الیاس(Elijah)، الکساندر(Alexander)، لوکان(Logan)، جبرئیل(Gabriel).
دختر: سوفیا(Sophia)، اما(Emma)، ایزابلا(Isabella)، مدیسون(Madison)، آوا(Ava)، اولیویا(Olivia)، سامانتا(Samantha)، ناتالی(Natalie)، امیلی(Emily)، چلووه(Chloe).

اروپا(انگلیسی)
پسر: الیور(Oliver)، جک(Jack)، چارلی(Charlie)، جرج(George)، الکساندر(Alexander)، محمد(Muhammad)، آدام(Adam)، ادوارد(Edward)، دانیل(Daniel)، توماس(Thomas)، بنیامین(Benjamin)، ویلیام(William).
دختر: سوفی(Sophie)، الیویا(Olivia)، امیلی(Emily)، سارا(Sarah)، لیلی(Lily)، جسیکا(Jessica)، روبی(ruby)، آوا(Ava)، لوسی(Lucy)، امی(Emmy)، آلیس(Alice)، ماتیلدا(Matilda)، پوپی(Poppy).

اروپا(فرانسوی)
پسر: لوکاس(Lucas)، ناتان(Nathan)، انزو(Enzi)، لوئیس(Louis)، ماتیاس(Matthias)، ژول(Jules)، ساشا(Sasha)، محمد(Mohamed)، تئو(Theo)، آرتور(Arthur)، هوگو(Hugo)، رافائل(Raphael).

دختر: لینا(Line)، اما(Emma)، جود(Jade)، لوا(Lea)، مانون(Manon)، لولا(Lola)، جولیا(Julia)، رز(Rose)، تس(Tess)، لیزا(Lisa)، ژولیت(Juliette)، نووا(Nova).

اروپا(اسپانیولی)
پسر: الخاندرو(Alejandra)، پابلو(Pablo)، هوگو(Hugo)، آلورا(Álvaro)، آدریان(Adrian)، خاویر(Javier)، دیگو(Diego)، مارکوس(Marcos)، خورخه(Jorqe)، آنتونیو(Antonio)، گونزالو(Gonzále).
دختر: لوسیا(Lucia)، پائولا(Paula)، ماریانا(marina)، دانیلا(Daniela)، کارلا(Curla)، کلودیا(Claudia)، سوفیا(Sofia)، مارتا(Marta)، آدریانا(Adriana)، کلارا(Clara)، دیانا(Diana).

کشورهای آفریقایی
پسر: ابراهیم(Abraham)، هنریک(Henrik)، جاکولین(Jacoline)، جوست(Joost)، کوپانو(Kopano)، لنکا(Lenka)، باروتی(Baruti)، دینگانه(Dingane)، فنیانک(Fenyanq)، هندریک(Hendrick)، لاری(Larry)، لسیدا(Lesedi).
دختر: جاسمین(Jasmine)، جس(Jess)، جول(Jewel)، کاگیسو(Kagiso)، لفو(Lefu)، لراتو(Lerato)، لیمفو(Limpho)، لیندا(Linda)، گئوتسیمیدیم(Goitsemedime)، دیکالدی(Dikeledi)، ابری(Abri)

کشورهای عربی
پسر: محمد، احمد، علی، عمر، یوسف، عبدالله، عبدالرحمن، حمزه، خالد، رشید، عمار، حمدان، حسین، خلیفه.
دختر: فاطمه، سارا، مریم، ملک، یارا، نور، عایشه، افرا، خدیجه، عقبی، بشرا، جانا، زهرا، حمدا، زینب، سعدیا.

1 Jacob Isabella
2 Ethan Emma
3 Michael Olivia
4 Alexander Sophia
5 William Ava
6 Joshua Emily
7 Daniel Madison
8 Jayden Abigail
9 Noah Chloe
10 Anthony Mia
11 Christopher Elizabeth
12 Aidan Addison
13 Matthew Alexis
14 David Ella
15 Andrew Samantha
16 Joseph Natalie
17 Logan Grace
18 James Lily
19 Ryan Alyssa
20 Benjamin Ashley

متن نامه رهبر انقلاب به زبان انگلیسی:
In the name of God, the Beneficent the Merciful
To the Youth in Europe and North America,
The recent events in France and similar ones in some other Western countries have convinced me to directly talk to you about them. I am addressing you, [the youth], not because I overlook your parents, rather it is because the future of your nations and countries will be in your hands; and also I find that the sense of quest for truth is more vigorous and attentive in your hearts.
I don’t address your politicians and statesmen either in this writing because I believe that they have consciously separated the route of politics from the path of righteousness and truth.
I would like to talk to you about Islam, particularly the image that is presented to you as Islam. Many attempts have been made over the past two decades, almost since the disintegration of the Soviet Union, to place this great religion in the seat of a horrifying enemy. The provocation of a feeling of horror and hatred and its utilization has unfortunately a long record in the political history of the West.
Here, I don’t want to deal with the different phobias with which the Western nations have thus far been indoctrinated. A cursory review of recent critical studies of history would bring home to you the fact that the Western governments’ insincere and hypocritical treatment of other nations and cultures has been censured in new historiographies.
The histories of the United States and Europe are ashamed of slavery, embarrassed by the colonial period and chagrined at the oppression of people of color and non-Christians. Your researchers and historians are deeply ashamed of the bloodsheds wrought in the name of religion between the Catholics and Protestants or in the name of nationality and ethnicity during the First and Second World Wars. This approach is admirable.
By mentioning a fraction of this long list, I don’t want to reproach history; rather I would like you to ask your intellectuals as to why the public conscience in the West awakens and comes to its senses after a delay of several decades or centuries. Why should the revision of collective conscience apply to the distant past and not to the current problems? Why is it that attempts are made to prevent public awareness regarding an important issue such as the treatment of Islamic culture and thought?
You know well that humiliation and spreading hatred and illusionary fear of the "other” have been the common base of all those oppressive profiteers. Now, I would like you to ask yourself why the old policy of spreading "phobia” and hatred has targeted Islam and Muslims with an unprecedented intensity. Why does the power structure in the world want Islamic thought to be marginalized and remain latent? What concepts and values in Islam disturb the programs of the super powers and what interests are safeguarded in the shadow of distorting the image of Islam? Hence, my first request is: Study and research the incentives behind this widespread tarnishing of the image of Islam.
My second request is that in reaction to the flood of prejudgments and disinformation campaigns, try to gain a direct and firsthand knowledge of this religion. The right logic requires that you under
stand the nature and essence of what they are frightening you about and want you to keep away from.
I don’t insist that you accept my reading or any other reading of Islam. What I want to say is: Don’t allow this dynamic and effective reality in today’s world to be introduced to you through resentments and prejudices. Don’t allow them to hypocritically introduce their own recruited terrorists as representatives of Islam.
Receive knowledge of Islam from its primary and original sources. Gain information about Islam through the Qur’an and the life of its great Prophet. I would like to ask you whether you have directly read the Qur’an of the Muslims. Have you studied the teachings of the Prophet of Islam and his humane, ethical doctrines? Have you ever received the message of Islam from any sources other than the media?
Have you ever asked
yourself how and on the basis of which values has Islam established the greatest scientific and intellectual civilization of the world and raised the most distinguished scientists and intellectuals throughout several centuries?
I would like you not to allow the derogatory and offensive image-buildings to create an emotional gulf between you and the reality, taking away the possibility of an impartial judgment from you. Today, the communication media have removed the geographical borders. Hence, don’t allow them to besiege you within fabricated and mental borders.
Although no one can individually fill the created gaps, each one of you can construct a bridge of thought and fairness over the gaps to illuminate yourself and your surrounding environment. While this preplanned challenge between Islam and you, the youth, is undesirable, it can raise new questions in your curious and inquiring minds. Attempts to find answers to these questions will provide you with an appropriate opportunity to discover new truths.
Therefore, don’t miss the opportunity to gain proper, correct and unbiased understanding of Islam so that hopefully, due to your sense of responsibility toward the truth, future generations would write the history of this current interaction between Islam and the West with a clearer conscience and lesser resentment.
Seyyed Ali Khamenei
21st Jan. 2015
I am waiting your bilief
Thank you
****************************

"Our President, analytical news site"