عضو فراکسیون امید مجلس بیان کرد: گزینه ما برای انتخابات ریاست جمهوری آقای روحانی است زیرا در حوزه سیاست داخلی و خارجی عملکرد قابل قبولی داشته است، ممکن است وقتی وارد مصادیق شدیم گزینه های دیگری هم مطرح شود.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در حاشیه مراسم ختم مرحومه دباغ در جمع خبرنگاران در خصوص حضور نمایندگان فراکسیون امید در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: سه نفر از فراکسیون امید برای حضور در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان انتخاب شدند و در اولین جلسه شرکت کردند. فکر می کنم جلسات تقسیم کار از این هفته شروع خواهد شد.

تابش ادامه داد: 3 کمیته در این شورا تشکیل خواهد شد؛ کمیته استان ها، کمیته تعامل با شخصیت‌ها و کمیته راهبردی استراتژی؛ اعضای این کمیته ها انتخاب و کمیته ها پس از سازماندهی خط مشی کاری خود را مشخص خواهند کرد. همه کمیته ها بر روی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها متمرکز هستند.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه این کمیته ها هنوز وارد مصادیق نشده اند، گفت: خط مشی ها و راهبردهای کلی و هر آنچه که می تواند دل های مردم را نسبت به انقلاب و انتخابات جلب کند مورد بررسی قرار گرفته است. راهبرد اصلی شورای سیاست گذاری افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

وی در ادامه عنوان کرد: گرایش ما به سمت جوانان، متخصصین و زنان در انتخابات شوراها است. تفاوت انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در آن است که انتخابات ریاست جمهوری انتخابات کلان و ملی و انتخابات شوراها انتخابات منطقه ای است.

تابش تصریح کرد: ما اگر بتوانیم مشارکت مردم را در انتخابات شوراها افزایش دهیم مسلما انتخابات ریاست جمهوری ما پرشورتر برگزار خواهد شد. ما فعلا بر انتخابات شوراها متمرکز هستیم.

عضو فراکسیون امید بیان کرد: گزینه ما برای انتخابات ریاست جمهوری آقای روحانی است زیرا در حوزه سیاست داخلی و خارجی عملکرد قابل قبولی داشته است، ممکن است وقتی وارد مصادیق شدیم گزینه های دیگری هم مطرح شود.(+)

لينک کوتاه مطلب: https://miniurl.ir/sKieG